En TV mindre 24 augusti 20212 juni 2010 av Jonathan Jag har aldrig varit särskilt förtjust i TV:n, förutom när det gäller fotboll och TV-spel. Det var därför en liten seger när jag fick till en nedgradering av vår TV, från 40 till 22 tum. Så här såg det ut hos oss i måndags: Så här ser det ut idag: