4 svar på ”En dag i dimman”

  1. Ja, det var åtminstone AIK:s första försäsongsmatch igår. Vet inte om alla andra lag har börjat än. Det är trots allt två månader kvar till säsongen drar igång på riktigt.

    Svara

Lämna en kommentar