Aftonblaskan skriver idag om folk som har bytt namn. En av anmälningarna om namnbyte som de fått in är Chewbacca. Man kanske skulle göra slag i sak?
Aftonblaskan skriver idag om folk som har bytt namn. En av anmälningarna om namnbyte som de fått in är Chewbacca. Man kanske skulle göra slag i sak?
Schysst unix-skägg.
Nice, bara byta till Chewbacca eller varför inte ”the unabomber” 🙂
Eller investera i en rakhyvel :p
@Sulo, du är fan av Promoe va?
D är väl bara några veckor ifrån en sån här ansiktsfrisyr: http://suspensoarg.files.wordpress.com/2009/04/492.jpg ?