Hoppa till innehåll

Jonathan Sulo

  • Om mig
  • CV

Playstation

Weeuw, weeuw, weeuw

16 mars 20177 juni 2011 av Jonathan

Nintendo har precis presenterat sin nya spelmaskin på E3-mässan. Den heter ”Wii U”.

Som om det inte är nog så drygt att uttala ”Wii”. Nej, nu blir det Sony och Playstation för hela slanten. Eller till dess att mitt kontokort är tömt av hackers.

Kategorier Personligt Etiketter E3, Nintendo, Playstation, Roligt, Sony, TV-spel, Wii, Wii U Lämna en kommentar

Om mig

Jonathan Sulo

En driven webbnörd, med passion för öppen källkod samt ett fritt och snabbt Internet.

@jonathansulo på Twitter.
@jonathansulo på Instagram.
@jonathansulo på WP.org.

Innehåll på denna webbplats är licensierat enligt CC BY-SA 4.0