Saablar vad häftigt! 20 april 2011 av Jonathan Undrar du vad jag har för plan? Nu kan du börja följa den på http://saab96.se/.
Ja, men åhhh… 2 februari 2011 av Jonathan Helt plötsligt förstod jag omslaget till en av mina favoritskivor. Peps är tamejfan bäst.