Jonathan Sulo
Nu dricker jag ju inte öl, men ge mig ett whisky- och konjaksrum så ska jag också skrika 🙂
Bästa reklamen nånsin? Har haft den på datorn länge och den verkar aldrig bli tråkig 🙂
Kommentar
Spara mitt namn, min e-postadress och webbplats i denna webbläsare till nästa gång jag skriver en kommentar.
Nu dricker jag ju inte öl, men ge mig ett whisky- och konjaksrum så ska jag också skrika 🙂
Bästa reklamen nånsin? Har haft den på datorn länge och den verkar aldrig bli tråkig 🙂