6 svar på ”Båtvakt i Gustavsberg”

  1. Det lät lugnt och fridfullt. Är det något organiserat bland de som har båtplats eller var det på eget initiativ?

    Svara
    • Jo, det är organiserat av båtklubben. Två personer går båtvakt varje natt och varje medlem har 2 pass/år. Är man två personer (från en båt) så behöver man bara sitta en natt/år. Och vi är 4 syskon, så farsan har det rätt så bra 😉

      Svara

Lämna en kommentar